Det snöar i småland ;(♥

Idag när jag satt på lektion, så blev jag fett besviken när alla skrek omg det fucking snöar! Lite tidigare på dan innan jag började skolan, så snackade jag med älskling, och han bara eyj det snöar här jag bara faaaaan! Nu kommer det snart hit också. Vem tog min vackra sommar värme ifrån mig? Det är fucking maj det ska inte snöa! Bajskorv är allt jag har att säga på denna dag!
Lite om min dag, vackna drog te skolan, älskling messa sen ringde ;'* puss på din näsa! miss you ♥♥, sen vare datasal har jag för mig argumenterande jag blev kvar, jag är bäst! Sen hade vi No, och So har jag för mig!, Satt och pratade om Osama bin laden (som tydligen blivit dödad) han kända teroristen ni vet. Aa , Rätt slapp lektion eftersom att vi inte gjorde nått (gilla) Sen hade vi Lunch jag och hania drog te bowlan och köpte hamburgare efter och ha sett vad det ville att vi skulle äta.. Sen hemkunskapen, (bostads saken) Jag har lagt dit en säng, jag e inte bara lite efter! Sen var det english, fick veta mina resultat av NP't första delen (hör läs) VG, andra (skriftliga) VG+ stolt om jag bara håller i det nu har jag starkt VG i slutbetyg, Im proud of myself thank you♥ Sen sista lekken var So igen då vi började med svenska istället? Ja argumenterande rolig lekke med Jens! hihi han tolkade min text på ett annat sätt haha. Förra veckan var jag i stockholm, vårsolen var påväg in över staden och jag njöt till fullo, fast det av andra orsaker! Hania tillägger hans namn var christopher vill du ha kontakt informationen? xd haha Sen blev det klt hemmåt till huset vid världens ände ni vet det gud glömde ? ja där ja där bor jag! Och sen träna jag en timme och messa med älskling :'* Och bestämde nått kul ;D KYSS <3♥

Kommentarer
Postat av: Gurrah

2011-05-03 @ 21:46:24
Postat av: Gurrah



fett söt ;D<3

2011-05-03 @ 21:46:29
Postat av: NIKLAS BITCH



sweet gurl! ;D

2011-05-04 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0