Go anywhere near whats mine, and I will kick your skiny ass bitch, Do you read me? ...

Hejsan sötnosar, nu sitter man här och kollar busstider (stockholm) Tåget är cp! blä... Får sita och vänta i linköping, fuck men aja it's stockholm bby! Kommer komma dit typ halv 8;a elr nått man bah happ. sover på bussen så jag orkar *pip*. när jag har kommit fram ;)! Mitt liv är nice don't cha think ;'*

Imorgon är det nationella prov, döda mig! Det är matte och som ni vet är det det ända ämne som jag är en total flunkis i! Men får la iaf hoppas att det går vägen ut? Idag åkte jag minibussen så kom ända hem woopiie, slapp gå sen precis när jag kom hem ringde honey och pratade, gulligt ♥ Kom precis hem ifrån aa ni vet vad nu så funderar på att träna lite (me like) Dålig uppdatering I know im sry :'(

Kommentarer
Postat av: Jonte



you are so beautiful my lady! <3

2011-05-10 @ 20:41:23
Postat av: minnah



dame gurl!

2011-05-11 @ 11:35:14
Postat av: Simon linth



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetnos! <33

2011-05-11 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0