Don't try to talk it over, bby It's to late

Godmorgon bloggen! JAG HAR FÅTT EN FLÄSKLÄPP :(:(!!!!! Chrille måste pussa på den så att svullnaden går ner ...  update? Idag drog te skolan som vanlig, trots en försovning, hade ensam lektion med lennart, ( ja vet jag suger men jag vill verkligen fixa ett betyg i matte) Sen var det so, mer Osamas död typ osen tittade vi på fbi's most wanted. Jag skriker omg han ser exakt ut som han som kom fram till mig och fråga vad klockan var på t-centralen i vintras. Jens säger (läraren alltså) Nemen oj vad lik han var min pappa. Antar att vi aldrig får veta om det var världens farligaste terorist jag träffade den där dagen elr om det var jens pappa, eller om domma två personer egentligen är en och samma xd Sen hade vi No, jag hade fysik läxförhör så jag fick skuta efter 15 minuter, slappt! Sen vare lunch äckel mat again, suprised huh? Sen sista lektionen Svenska ! Sen drog vi ner till centrum och va på Jc, Down stairs och Cubus. Som sagt skulle ju titta efter rätt hårfärg! hitta en as nice magtröja oxå får ju snart pengar så! Bestämde om sthlm idag oxå, *gladgubbe* När det går åt helvete så får man ta saken i egna händer. Vad har folket gjort idag, elr ja i kväll/natt. jag som missade bussjäveln sitter just nu i solhult, Det finns ju ström haha ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du göra i Stockholm? När ska du åka dit å vart ska du bo? / Johanna

2011-05-07 @ 12:59:56
Postat av: Martin



söötunge

2011-05-08 @ 00:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0