Jag såg en exorsist, BILDBEVIS !

hej älsklingar!, nu sitter jag på swebus påväg hem te bonnehålan!(A) , tänkte berätta nått som hände i jkpg när jag och mammi satt och väntade? VI SÅG EN EXORSIST! denna man jag fotat sprang runt med en exorsist potfölj med innehållet lila rock, vigvatten och massa kors! Han skrämde skiten ur mig inne på orestbyrån, han stod bakom mig i säckert 10 minuter och jag såg honom inte ! så när jag vände mig om (den minen blir ett minne för livet!)
Nån som känner igen honom? Antar att något bra kom med resan iaf, livslevande exorsist inne på centralen i jkpg 1 maj, detta hände för unifär 30 minuter sedan! xd Tänkte fråga efter en atograf? ;$

Kommentarer
Postat av: Johan

creapy dude ;D

2011-05-01 @ 21:48:55
Postat av: Joel



i just got horny!!! ;pppPPpp <3

2011-05-03 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0