" Natti natt natt på er "

Nej fan nu blir det sängen? Till och med jag kan bli trött ja detta är saning, så ska ta och plugga i mp-saken i öronen och lägga mig ner och chilla (förhoppningsvis somna) har ju inte gått så bra för mig att somna på sistone.
.
Lite kort om min dag innan jag stänger ner. Börja med att jag vakna hade 30 missade samtal på luren och 37 sms, kolla igenom dom gick och käka frulle me noll8an. Sen satt vi och lyssna på musik och fixa lite med hennes nya blogg. sen logga bebis in på msn, så webba vi lite med han. Sen stack vi ut käka grill korv. Solen har ju kommit tillbaka me love it! Sen titta vi på pansionärs jävlar haha xd ! Sen logga vi tebaks in på datan och så fick jag prata med lilla plutten igen. Älskar min lill plutt ;'*. Sen så har jag bloggat, Och snackat lite med Martin. Och det är det stora hela, på ett kortfattat sätt. Och nu är jag så trött att jag spyr så det kommer mer mys imorn ist xoxo ; your bbydoll 


Kommentarer
Postat av: MANGE



GODNATT SÖTIS

2011-05-08 @ 02:36:40
Postat av: Isac ;)



finisen of sweden :D <3

2011-05-08 @ 11:20:56
Postat av: Elsa

Tack desamma!!<3

2011-05-08 @ 14:14:02
URL: http://eelsus.blogg.se/
Postat av: Otto Ohlsson



i love you !!! :D<33

2011-05-10 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0