Nya blogg designen hiss eller diss ?

Som ni alla kanske har märkt så har jag bytt design på bloggen, orsak jag tröttnade på den förra, den var så vanlig så satte mig ner och gjorde en ny, så nu måste jag bara passa på att fråga, bättre elr sämre? Vad tycker ni? Hiss eller Diss time to vote about it babes ;'*

Bjussar på världens finaste bild!! NOT, som sagt jag bjuder på mig själv jag väljer inte ut vissa bilder jag ger er allt, och vissa dagar så ser jag ut såhär xd, passar på att ge svar på en kommentar sammtidigt när ändå bilden är uppe. Många ut av er har ställt frågor om just mina läppar, Frågor om bland annat botox.. Mitt svar är nej det är inte nått skummt med elr i mina läppar dom är helt normala, äkta och fina.


Kommentarer
Postat av: natta



yber hiiss fan! as nice älskar den <3

2011-05-08 @ 01:00:51
Postat av: Gabbeh



den är fett fin! håller med byttet var fett lyckatt<3

2011-05-08 @ 01:19:37
Postat av: BENJAMIN!



HISSAR! (YYY

2011-05-08 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0