Städa maby?

Som sagt ikväll blir det städa, även om jag inte vill, det e ju fan icke hälsosamt och låta det se ut på det här sättet!

Min dag börja med inget batteri på luren så alarmet ringde icke, missa bussen, missa skolan fick sitta hemma istället cykla upp och ladda luren, messade med älskling tränade, och nu sitter jag här i sängen, hur har det varit för er? Min dag var, slapp men sög totalt! Imorgon är det NP i matte jag är fett nervös! med tanke på att jag nu jobbat upp alla de andra ämnena och matte är det jag har kvar :( Men får la bara försöka köra 110 ändå även om det känns skit! Fick ju Vg och Vg+ i engelskan är ju iaf glad för det!  Det går nog bra ska ni se, Önska mig lycka till? ;D - Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tina



nice rumm

2011-05-04 @ 18:59:14
URL: http://!
Postat av: natalie

hahah shiit det ser nästan ut som mitt rum ju :p

Nice blogg, älskar att du är så¨öppen om allt you go girl..

2011-05-07 @ 09:00:38
URL: http://nattasstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0