Lisa blev kallad fjortis igår kväll pga att hon hade en mintgrön ziperall! xd ♥

 

Cho sexy!;* Nu sitter jag och väntar på att jag och mami ska ner te busstationen, För idag blir det hem gång och going back to vimmerby, fuck det är skola imorgon. Jag längtar inte! tycker inte ni oxå att det är konstigt att det nästan bara är våran komun som hade lovet den här veckan alla hade veckan innan ju. Dagens outfit lite snabbt? Jacka vette fan var jag fått ifrån, Linne Gina tricot 299;- leggings Jc 199;-! Vad ska ni gära idag då? (förutom att sociala med mig på luren) (A) Vill passa på att att tacka alla från igår kväll! love u guys!,

Lisa blev kallad fjortis igår det var jätte rioligt xd ♥ (tror man att någon är fjortis pga dom har en ziperall då är dom ju pantade i huvudet! )


Kommentarer
Postat av: Gabbeh

hahahahahahahahhahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhaahahahahahahahahhahahahahahah

FELIX DIN JÄVEL!! XD XD XD XD XD du är ju störd stackars natacha har fått rabies ju (yyyyy¨



Jävlar vilken sööt bild på dig bby! ;'* mive den fiiiine <3

2011-05-01 @ 11:42:49
Postat av: Rebecka



gud såå söööt !!! ;D;D <33

2011-05-03 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0