If I played yha like a toy, Sometimes I wish I could act like a boy ♥!

HOW'D YOU LIKE THAT?

Hej babes;'* Sitter och laddar upp min och lisas tyska lektion med torsten på videofyme! As roligt klipp fan, se värt som in i p*p Asså jag hatar verkligen att åka buss! Det är verkligen enormt tråkigt! Kan ju berätta att jag befiner mig i Nässjö, åkte precis ifrån Nässjö station, så är väll hemma om nån timme eller nått. Vad gör ni idag då? har ni haft en bra dag? Min blir bra dagen då jag hoppar av den här bussen hihi;* - XOXO bbydoll ;'*♥


Kommentarer
Postat av: Daniel



sööötnoooooss"! (A)

2011-05-01 @ 21:33:27
Postat av: BENJAMIN!

finaste bruden i världen (A) <3<3

2011-05-03 @ 09:18:20
Postat av: Simon

gullig apa ;D

2011-05-04 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0