Alla dagar blir mer och mer lika varann ..

Cha cha bloggen bbydoll in tha house, ♥
Min dag hitils, '
Showe! Nu sitter jag i skolan, och har gjort de senaste timmarna!, Dagen började slappt vi satt och kollade på sista delen av filmen Blind side och chakla godis och drack pepsi. Att ha vikarie är bra (A)! Sen hade vi No som ni vet är inte det mitt favorit ämne, Sen Ea, eller eget arbete som det heter egentligen. Men det hade vi b ara typ 20 minuter för sen bar det av till show-möte! Så vi gick igenom programe. Sjöng lite, som ni vet ska jag sjunga truly madley deeply om jag inte ändrar mig står och väger lite har en till låt jag fullkomligt fallit för!, Sen hade vi So, med allas lilla hasket. Sen lite lunch toast i bowlan. Sen drog vi te hemkunskapen, Bostads arbetet ops som ska vara klart på tisdag, fick just mardrömmar! Sen var det enlish. Jag satt och gjorde på mitt hemkunskaps arbete. Nu har vi slutat, för dagen så sitter i lilla rummet och spelar gitarr haha xd, Hur har eran dag sätt ut? har ni haft kul? vi får väll hoppas det iaf, puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Gurrah

snyyggve fan ;'*

2011-05-10 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0