Swebus kan ta mig bakifrån!

Knulla swebus, vrf har dom börjat med fucking bank dosa skit? Jag har ingen bankdosa! Måsta ja behöva ringa upp dom fucking bajskorvarna? Är dom helt dumma i huvudet!  Allt fungerade helt normalt innan för jag har ju ett kort som inte swebus tar, så min mamma lånar alltid min mormors kort. Vrf tar inte swebus normala kort? Så nu måste jag alltså innan skolan imorgon ringa upp en person på swebus siga vad jag vill ha för turer och shiet och sen måste jag uppge nummer och koder till min mormor? vrf ska det behöva vara så kompliserat att boka en fucking biljett? det är ju fan helt sjukt. För mig som knappt vet vad en bankdosa e, blir jag chockad! Swebus har alltid varit jätte bra nu är swebus skit! hur fan ska en sån som jag göra min mamma bor fan 35 mil härifrån och min mormor med dom tar inte mitt kort, det duger inte. Min mormor har igen data så vrf skulle hon då ha en dosa? Svara på det swebus!

'

Dagens outfit blev shorts och linne, pågrund av det underbara vädret! (me like)

'

Tar lite om min dag på samma inlägg pga krapy batteri på datan thanks to swebus! Vi började dagen med sista nationella FAN VAD SVÅRT! jag är lost! vad tyckte ni jag tyckte det fan inte gick.. Sen var det english och datasal. Stack och öva inör sommarshowen lite kort efteråt, Sen lunch. Inte god mat blev ni förvånade? Vad är det med skol mat egentligen. Bättre mat på typ pshyk elr nått! Sen hade vi idrott, bränboll, bra oppertionity att jobba på den perfekt brännan? thihi:'* nu ska jag gå och skicka ett hat mail till swebus!

'

bloggar mer imorgon, so fortsättning följer ;) all my love: bbydoll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0